Financiële administratie uitbesteden loont
Als ondernemer kunt u niet zonder een goed overzicht en inzicht in uw financiële administratie of boekhouding. Weten hoe u er financieel voor staat, betekent grip houden op uw inkomsten en uitgaven. Een goed bijgewerkte administratie is voor ondernemers de basis om beslissingen te nemen. Maar uw financiële administratie correct en tijdig bijhouden kost tijd. En niet te vergeten de nodige kennis van zaken.
AUB administraties is graag uw betrouwbare partner als het gaat om administratieve en financiële zaken.
Wat kunnen wij voor u doen?
- alle financiële gegevens verwerken
- uw administratie up-to-date houden en controleren
- opstellen jaarrekening
- verzorgen aangiften Belastingdienst
- deponeren jaarrekening bij de KvK
Uw financiële administratie uitbesteden levert u tijd op, het bespaart kosten en het geeft rust. Dat is pas prettig ondernemen!
Hoe gaan we te werk als AUB administraties voor u (een deel van) de financiële administratie verzorgt?
Belangrijk is om de administratie duidelijk in te richten en regelmatig bij te houden. Wij werken met online boekhoudprogramma’s om gegevens in te voeren en up-to-date te houden.
Opleiding/training
We kunnen u ook assisteren om een overzichtelijke administratie op te zetten. Daarna houdt u het dan verder eenvoudig zelf bij. Startende ondernemers kiezen vaak voor deze mogelijkheid. Wij begeleiden u dan tot administrateur van uw eigen onderneming.
Is uw financiële administratie eenmaal goed ingericht, dan controleren we regelmatig of alles correct is bijgehouden en verwerkt. Ieder kwartaal verzorgen we de aangifte omzetbelasting. En we stellen aan het einde van het boekjaar voor u de jaarrekening op. Indien gewenst, bespreken we die met u.
Aangiften belastingen
De jaarrekening is de basis voor de aangifte inkomstenbelasting (bij eenmanszaak en vennootschap onder firma) of voor de aangifte vennootschapsbelasting (bij besloten vennootschap, de bv). Ook voor het tijdig en correct indienen van die aangiften bij de Belastingdienst kunt u op ons rekenen.
Bent u eigenaar van een besloten vennootschap? Dan verzorgen we tevens de verplichte deponering van de jaarstukken bij de Kamer van Koophandel en stellen we de notulen van de algemene vergadering van aandeelhouders op.
Persoonlijk contact
Gaat het gaat om financiële en administratieve zaken, dan is AUB administraties ook graag úw ervaren, deskundige en betrouwbare partner. Ons team is klein en bestaat uit een drietal experts. Voor u heeft dat voordelen. Het betekent namelijk korte communicatielijnen, flexibiliteit en steeds hetzelfde aanspreekpunt.
Onze kring van trouwe klanten in de regio is de afgelopen jaren sterk gegroeid. Bij iedere organisatie, ondernemer of particulier voelen wij ons betrokken. Wij werken graag op een laagdrempelige manier en op basis van vertrouwen. Dat vertrouwen is een noodzakelijke basis om te kunnen adviseren en ondersteunen bij het voeren van uw administratie. Onze klanten waarderen deze manier van samenwerken. En wij voelen ons er ook prettig bij.
AUB administraties is specialist in financiële en administratieve zaken voor ondernemers en particulieren. Wilt u weten hoe wij u van dienst kunnen zijn? U bent van harte welkom om vrijblijvend kennis te maken.